Raptus Raptus Raptus

Endelig va da Raptus igjen, da e jo ein av dei tinga som gjere da positivt at da e høst ute 🙂 Og i år sku både Don Rosa og Lise komma, så eg gleda meg så bare juling… Så etter vi henta bilen på fredag va da rett avgårde te Kvarteret og inn for å høyra på Don Rosa. Etter gjorde dei faktiskt noko heilt genialt.. Dei delte ut billettar te dei som kom i køen, så me slapp å bli ståande i køen, men kunne vasa rundt å venta på pulja vår.. Kanon deilig, fekk stort sett med meg da eg ville, med eit par unntak. Og fekk stått i Don Rosa kø 3 ganger i løpet av helga.. Første gangen kom Lise akkuratt når min tegning holdt på, og lurte på om ho bare kunne sei hei te Don Rosa, så då kunne eg jo benytta muligheten te å få signering og tegning i eine Nemi-boka mi 🙂 Veldig fornøyd.. Så nå ska alle nyinnkjøpte tegneserier nytast, tegningar beundrast og eg kan begynna å gleda meg te neste år..

One thought on “Raptus Raptus Raptus

  1. sukk, lengter etter Raptus og dere, når jeg ser slike bilder. Og nå har jeg oppdaget at det er en Haldenser som sitter ved siden av Don Rosa. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.